Viskas prasideda dar namuose t.y. nuostabi diena prasideda kartu su nuostabiu rytu. Laimingas žmogus eina miegoti, laukdamas rytojaus. Jei atsikelti rytais Jums reikia titaniškų pastangų, tada pats laikas susimąstyti, ką gyvenime darote ne taip. Nuo to, kaip pradedame savo dieną, 99% priklauso, kokia ji bus. Šiame straipsnyje nerasite patarimų, kaip atsikelti lengviau. Čia rasite patarimus, kuriais vadovaujasi sveiki ir sėkmingi žmonės, kad jų rytas taptų įkvėpiančia dienos pradžia. Jei norite kardinalių ryto pokyčių, šie patarimai jums.

  1. Atsikelkite, kiek įmanoma anksčiau. Mes mėgstame ryte susiplanuoti kiekvieną minutę, kad tik ilgiau galėtumėme pasivartyti lovoje. Visgi, pasirodo, kad toks suplanuotas laikas ryte daro spaudimą mūsų kūnui ir mintims, kuris išlieka visos dienos metu. Kelkitės anksčiau ir pradėkite savęs motyvavimo sistemą iš pat ryto!
  1. Išgerkite stiklinę vandens, kai tik atsikeliate. Nakties metu mūsų kūne susidaro vandens trūkumas ir tai gali būti viena priežasčių, kodėl rytais jaučiamės prastai. Stiklinė vandens – puikus būdas atgaivinti save ir paruošti savo virškinimo sistemą dienos darbams.
  1. Nenaudokite jokių technologijų vieną valandą po atsikėlimo. Įpratome kiekvieną dieną atsikėlus patikrinti savo elektroninį paštą ar socialinius tinklus, bet šie dalykai neturėtų būti daromi iš karto po atsikėlimo. Tikrai nieko neprarasite, jei pirmą ryto valandą skirsite pabuvimui su savo mintimis, o ne pasinersite į technologijas. Skaitykite toliau ir pamatysite, kiek daug naudingo galite nuveikti tą pirmąją savo dienos valandą, neįlindus į išmanųjį ekraną!
  1. Pagalvokite apie tai, kas Jums teikia didžiausią džiaugsmą. Tegul atsikėlus pirma jūsų mintis būna apie tai, kas Jus džiugina labiausiai. Tai gali būti šeima, draugai ar net puodelis kavos! Kuo daugiau skirtingų pozityvių dalykų rasite, tuo pozityviau pradėsite savo dieną.
  1. Pakvėpuokite grynu oru. Net jeigu lauke tamsu ar debesuota, atidarykite langą ir giliai įkvėpkite. Grynas oras ryte aprūpins Jus energija, kuri labai svarbi Jūsų smegenims.
  1. Pajudėkite. Nesvarbu, ar dirbate fizinį ar protinį darbą, jūsų kūnas bus kur kas aktyvesnis, jei rytą pradėsite judėdami. Yra daug ryto pratimų, kuriuos galima atlikti greitai, bet jų nauda organizmui ilgalaikė.
  1. Valgykite sveikus pusryčius. Pusryčiai – pats svarbiausias valgymo laikas, kada užsipildome kuro visai dienai. Neveltui sakoma, kad pusryčius reikia valgyti pačiam, pietus dalintis su draugu, o vakarienę atiduoti priešui. Venkite greitai paruošiamų pusryčių ir skirkite didelį dėmesį sveikiems pusryčiams. Pusryčiams labai tiks maistinėmis skaidulomis praturtintas maistas, kadangi jis ne tik suteiks energijos, bet ir užtikrins sotumo jausmą iki pat pietų metų.
  1. Susiplanuokite dieną. Dienos planavimas ryte leis jums visos dienos metu būti produktyviam. Apgalvokite, kokie iššūkiai gali jūsų laukti dienos metu, stenkitės plano laikytis, o vakare galėsite įvertinti savo dienos produktyvumą, o gal pasidžiaugti, kad padarėte daugiau nei planavote.
  1. Skaitykite. Pradėkite savo dieną su teigiamomis mintimis. Perskaitykite straipsnį, citatą, apsakymą ar knygos skyrių, tai padės paskatinti jūsų smegenų veiklą ir paskatins fantaziją.
  1. Palikite vakar dieną už nugaros. Nauja diena – šviežia gyvenimo pradžia. Vakar dienos nesėkmės, konfliktai, neigiamos mintys negali jums gadinti naujo daug žadančio ryto.

Mes pateikėme sėkmingų ir laimingų žmonių ryto programą. Ji nėra lengva, nes turime atsikelti bent 1 – 2 val. anksčiau, nei įprasta! Neveltui sakoma, kad mokslo šaknys karčios, bet vaisiai saldūs. Būtent taip yra ir su mūsų rytu, pirmiausiai, įdėkite pastangų, kad rytas taptų kitoks, o tada pamatysite, kad nebeliks laiko skųstis, kaip sunku keltis.

Išsivaduokite iš ryto katargos su paprastais, bet efektyviais sėkmingo ryto patarimais!