Daugeliui moterų vasara ne tik asocijuojasi su atostogomis ir karščiu, bet kartu siejasi su gąsdinančia baime. Apsirengti maudymosi kostiumėlį ir jaustis gerai – dažnai tampa misija neįmanoma.  Vis dar vyrauja nuomonė, kad norint turėti plokščią pilvuką reikia griežtai laikytis alinančių dietų ir kasdien intensyviai sportuoti. Deja, specialistai teigia, kad šis požiūris yra toli gražu nuo realybės. „Svarbiausia girdėti savo kūno siunčiamus signalus, pažinti jį ir vadovautis patikimomis mitybos taisyklėmis“, - tvirtina vaistininkas Mantas Jakimavičius. Taigi, visų pirma, sužinokite savo pilvo tipą ir tik tada imkitės lieknėjimo veiksmų, kurie bus veiksmingi!

GELBĖJIMOSI RATAS

Kaip atpažinti: šio tipo savininkai paprastai dirba sėdimą darbą ir yra smaližiai.
Blogi įpročiai: mažas judėjimas, didelis cukraus ir angliavandenių (pyragai, balta duona, makaronai, ryžiai) vartojimas.
Lieknėjimo planas:
- Mažinkite alkoholio suvartojimą. Alkoholis yra riebalų bomba Jūsų pilvui, nes jo žala itin atsiliepia apatinei pilvo daliai.
- Keiskite mitybą palaipsniui. Pradėkite mažinti suvartojamo maisto kiekį, venkite saldumynų. Prie naujosios mitybos pratinkitės iš lėto, nedarykite šoko savo organizmui. Staigūs mitybos pokyčiai gali nuvilti, nes greiti rezultatai vieną dieną ima ir sustoja, o „gelbėjimosi ratas“ sugrįžta. Jei kankina nevaldomas alkio jausmas, vartokite daugiau maistinių skaidulų, kurios greitai sukelia sotumo jausmą ir leidžia apriboti suvartojamo maisto kiekį.

 Patirtis: „Kai dirbi sėdimą darbą, atsispirti kolegų siūlomiems saldumynams būdavo beprotiškas iššūkis. Kai pakeičiau savo mitybą ir rytais įtraukiau daugiau skaidulinio maisto – pamačiau, kad atsispirti nebereikia, nes tiesiog esu soti. Taip pamažu pilvukas pradėjo trauktis“,- patirtimi dalinasi biuro administratorė Vaida.

 STRESO BOMBA

Kaip atpažinti: šį pilvo tipo paprastai turi perfekcionistinės asmenybės, kurios bando gyvenime nuveikti viską, kas įmanoma ir paprastai daug ko nespėja. Šios moterys kasdien patiria stresą, dažnai susiduria su dirgliosios žarnos sindromu.
Blogi įpročiai: nereguliarus valgymas, greitas maistas, didelis kavos vartojimas.
Lieknėjimo planas:
- Kasdien eikite miegoti anksti ir tuo pačiu metu. Blogas miegas slopina hormono leptino gamybą, kuris reguliuoja metabolizmo procesus. Dėl to, kai esame mieguisti, suvalgome daugiau, nes iš maisto gauname energijos.
- Nepersistenkite sportuodami. Šio pilvo tipo savininkams nepatartina intensyviai sportuoti, verčiau rekomenduotini ilgi pasivaikščiojimai, lengvas darbas su mažais svoriais.
- Nešiokitės maistą rankinėje. Siekiant išvengti nereguliaraus valgymo problemų, tiesiog nešiokitės maistą savo rankinėje. Idealiausiu atveju rekomenduotina nešiotis nekaloringą, tačiau sotumo jausmą užtikrinantį maistą, pavyzdžiui, maistines skaidulas.

 Patirtis: „Per dieną paprastai dalyvauju bent penkiuose susitikimuose su klientais, kartais jie užsitęsia, tad kad nepavėluočiau nuolat turiu bėgti. Po metų pastebėjau bjauriai atsikišusį pilvą, prasidėjo virškinimo problemos. Su bėdomis nusprendžiau kovoti paprastai – mano rankinėje visada rasite vaisių, ColonWell maistinių skaidulų ir buteliuką vandens“, - pasakoja pardavimų vadybininkė Giedrė.

 MAŽAS KAMUOLIUKAS

Kaip atpažinti: tai įtemptoje rutinoje „užstrigusių“ moterų pilvo tipas. Šios moterys dažnai intensyviai sportuoja, laikosi griežtų dietų, bet valgo tuos pačius maisto produktus ir todėl negali atsikratyti riebaliukų likusių ant pilvo.
Blogi įpročiai: intensyvus, tačiau betikslis sportas, neįvairiapusiška mityba.
Lieknėjimo planas:
- Sportuokite atsakingai. Užsirašykite didelėmis raidėmis: ne bet koks sportas yra naudingas! Prieš pradedant sportuoti, pasidomėkite apie atliekamus pratimus, kad nepridarytumėte sau daugiau žalos, nei naudos. Geriau išvis nedaryti pritūpimų, nei juos daryti netaisyklingai.
- Valgykite įvairiapusišką maistą. Šio pilvuko savininkės nepagražins savo figūros, jei neįves į mitybos racioną maistinių skaidulų, kurios pagerintų virškinimo sistemos darbą. Valgydami vienodą maistą, jūs ne tik, kad negaunate visų reikiamų medžiagų, bet ir trukdote savo virškinimo sistemai tinkamai jį apdoroti. Maistinės skaidulos patekusios į organizmą daug kartų išbrinksta ir jų didelis tūris padeda suaktyvinti virškinimo sistemos darbą ir pašalinti maisto likučius.

 Patirtis: „Kadaise svėriau 100 kg., pradėjusi sportuoti ir laikytis dietų per kelis mėnesius atsikračiau 20 kg., tačiau pasiekus 80 kg.ribą, svorio kritimas ėmė ir sustojo. Negalėjau suprasti, kodėl tokios didelės mano pastangos neduoda rezultatų. Tik pasikalbėjus su mitybos specialistu sužinojau, kad toliau laikantis tų pačių lieknėjimo principų daugiau svorio numesti nepavyks. Jis pasiūlė iš esmės pakeisti savo mitybą, įtraukti įvairių maisto medžiagų ir kasdien vartoti bent 30 g maistinių skaidulų, kurios sukels sotumo jausmą ir padės mano virškinimo sistemai. Ir ką jūs galvojate? Svoris pamažu krenta toliau“,- pasakoja namų šeimininkė Liuda.

 MAMYTĖS PILVUKAS

Kaip atpažinti: šio pilvo savininkės - neseniai pagimdžiusios moterys.
Blogi įpročiai: per greitai pradėtas intensyvus sportas (rekomenduojama palaukti bent  2-3 mėnesius po gimdymo).
Lieknėjimo planas:
- Po gimdymo sportuokite minimaliai. Atlikite kėgelio pratimus, tačiau venkite atsilenkimų.
- Raskite alternatyvą sportui, pavyzdžiui, sveika mityba. Suprantame, kad laukti ir žiūrėti į apvalų pilvą tris mėnesius tikrai ne pati maloniausia procedūra. Kaip rasti geriausią sprendimą tiek mamai, tiek kūdikiui? Pagimdžius kūdikį, pirmoje vietoje visada yra jo sveikata, tad žindyvei svarbu naudoti produktus, kurie nekenkia mažyliui. Subalansuotos maistinės skaidulos – puikus pasirinkimas, kadangi jos ne tik gerina virškinimo sistemos darbą, bet ir sveikai padeda atsikratyti atsikišusio pilvuko.

Patirtis: „Svorį esu metusi daug kartų ir tai visai nesunkiai pavykdavo, tačiau atsikratyti svorio, priaugto po gimdymo, buvo beprotiškai sunku. Po poros mėnesių po gimdymo mamyčių forume perskaičiau apie kūdikiams draugiško, natūralaus, maistinių skaidulų produkto ColonWell vartojimo rezultatus ir įkalbėta kitų moterų nusprendžiau jį išbandyti. Džiaugiuosi, kad ne tik pavyko atsikratyti pilvo, bet ir nebereikia ilgam strigti tualete, nes ColonWell vartojimas pakeitė mano medžiagų apykaitą“, - teigia 1 metų Luko mama.

IŠSIPŪTĘS BALIONAS

Kaip atpažinti: šis pilvo tipas dažnai būna plokščias ryte, bet dienos metu vis pučiasi ir didėja. Šios moterys dažnai skundžiasi įvairiomis alergijomis, vidurių užkietėjimu ir pan.
Blogi įpročiai: tų pačių maisto produktų valgymas visą gyvenimą.
Lieknėjimo planas:
- Nebijokite eksperimentuoti su virškinimo sistema. Pamažu bandykite šalinti produktus, kurių Jūsų organizmas netoleruoja, ir įvedinėkite naujus. Sutrikus virškinimo sistemai, nepamirškite, kad virškinimą gerina maistinės skaidulos, kurias taip pat svarbu įvesti į savo mitybos racioną iš lėto.
- Valgykite tinkamu laiku. Pusryčių ignoravimas ir persivalgymas vakare – tai patys didžiausi priešai Jūsų sveikatai, kurie dažnai tampa pilvo pūtimo garantu. Geriau persivalgykite ryte, o vakarienę galite kartais ir pamiršti.

Patirtis: „Niekada nemėgau eksperimentuoti ir ragauti įvairaus maisto, nes vėliau tekdavo skųstis pilvo pūtimu ir ilgu užsisėdėjimu tualete. Tačiau kartą maratono metu sutikus trenerį, mano nuomonė ėmė keistis. Treneris juokėsi, kad mano perdėta baimė ragauti naują maistą yra tiesiog kvaila ir rekomendavo ragauti viską, tik saikingai. Pilvo problemos buvo išspręstos taip pat nesudėtingai – pradėjau kasdien vartoti ColonWell maistines skaidulas. Teko prie jų pratintis beveik mėnesį laiko, bet dabar jų nekeisčiau į nieką“,- prisimena pardavėja-konsultantė Viktorija.

Pagrindinė taisyklė visiems pilvo tipams!

Moksliniai tyrimai rodo, kad šiandieninis greitas gyvenimo būdas nebeiįsivaizduojamas be maistinių skaidulų įtraukimo į mitybos racioną.Skaidulos mūsų virškinimo sistemai neleidžia užmigti žiemos miegu, o nuolat skatina ją dirbti.
Visgi, svarbiausia nepamiršti, kad vartodami maistines skaidulas, turėtumėte žinoti, kad organizmui reikalingas tam tikras tirpių ir netirpių skaidulų maiste santykis. Netirpių vandenyje skaidulų turėtumėte suvartoti 3-4 kartus daugiau nei tirpių. „Atrodo, aritmetika paprasta, tačiau sukurti puikiai subalansuotą maistinių skaidulų produktą, kuris tiktų kiekvienam ir stebintų savo rezultatais, truko net kelis metus“,- teigia didelio pasisekimo sulaukusio, maistinių skaidulų produkto „ColonWell“ kūrėjas, vaistininkas Mantas Jakimavičius.

Paprašytas įvardinti pagrindinį ColonWell privalumą vaistininkas ilgai negalvojęs atsako:
„Man kaip vaistininkui esminis privalumas yra ColonWell natūralumas. Imi pakuotę, skaitai sudedamąsias dalis ir matai, kad produktą sudaro tik kruopščiai atrinktos ir suderintos žolelės ir nėra čia jokių neaiškių ingredientų. Iš vartotojo pusės pagrindinis privalumas tai, kad ColonWell - tai nėra produktas, kurį geri ir galvoji, kad jis tau padeda, nors tu nieko nejauti. Jei ColonWell vartoji pagal nurodymus, po kelių dienų iškart pajauti, kad savo mityboje kažką pakeiti. Tai produktas, kuris pats kalba už save“, - džiaugiasi vaistininkas.

Tai ar lengvai suradote savo pilvo tipą? Jei taip, tai pirmyn į pokyčius – ir ne vėliau, o dabar ir čia. Sėkmės!