Ar bijote vaistų sukeliamo šalutinio poveikio? Deja, bet dažnai rimtas sveikatos problemas sukelia ne pati liga, o šalutinis medikamentų poveikis... O dabar įsivaizduokite gyvenimą, kada svorio metimas tampa Jūsų sveiko gyvenimo stiliaus šalutiniu poveikiu. Skamba neįtikėtinai? Pasirodo, kad vadovaujantis užmirštomis svorio metimo taisyklėmis, tai lengvai įgyvendinama! Tai ar esate pasiruošę keisti savo gyvenimo kokybę?

1. Nesilaikykite dietų

Svajojate apie sėkmingą ir ilgalaikį svorio metimo būdą? Visų pirma, keiskite mąstymą ir pamirškite dietas.
Sėkmingas mąstymas: „Rūpinuosi savo mityba ne dėl to, kad noriu numesti svorio, o dėl to, jog noriu būti sveikas (-a).“
Kaip tai pasiekti? Pradėkite į maistą žiūrėti, kaip į Jūsų sveikatos garantą, vartokite sveikus produktus ir svorio metimas savaime taps tiesiog maloniu šalutiniu poveikiu.Jūsų organizmui pripratus prie nuolatinės sveikos mitybos, jis nebekaups riebalų „atsargai“, todėl svoris galės pamažu kristi lengvai, proporcingai, o pačiam organizmui, tai nesukels papildomo streso.

2. Paslėpkite svarstykles

Kiek Jūs sveriate? Deja, šis visiems toks įdomus skaičius, paprastai yra visiškai beprasmis. Apie tai plačiau jau kalbėjome straipsnyje apie pilvinį nutukimą.
Sėkmingas mąstymas: „Aš siekiu atsikratyti kūno riebalų, o ne numesti svorio.“
Kaip tai pasiekti? Pradėkite galvoti ne apie numestą kilogramų kiekį, o apie bendrą savo kūno sandarą. Neleiskite svarstyklėms valdyti Jūsų gyvenimo. Geriau rinkitės kitus savęs motyvavimo būdus: fotografuokite save, pasikabinkite drabužį į kurį svajojate „įlįsti“, matuokite savo apimtis. Svarstyklės tinkamos tol, kol jos skatina motyvaciją, bet vos tik pajusite, kad jos sukelia baimę ar depresiją atsikratykite jų.

3. Pamirškite apie riebalų metimą tik nuo „pilvuko“

Norite numesti svorio tik nuo pilvo ar užpakalio srities? Realybė tokia, kad neegzistuoja būdas, kuris leistų “nusitaikyti” tik į vieną problemišką kūno sritį ir mesti svorio tik nuo ten. Deja, kaip Jūs negalite pasirinkti, kur riebalai ant Jūsų kūno pradės kauptis, taip ir negalite pasirinkti nuo kur juos mesti.
Sėkmingas mąstymas: „Siekiu reguliuoti bendrą kūno riebalų masę.“
Kaip tai pasiekti? Pradėkite koncentruotis ties kūno riebalų mažinimu, tada pasieksite norimus rezultatus. Mes visi turime pilvo presą, tačiau daugelio iš mūsų presai yra paslėpti kūno riebalų. Darydami atsilenkimus dažnai galite negauti jokio rezultato, nes riebalus geriausiai naikina subalansuota mityba.

4. Galvokite apie kalorijų kokybę, o ne kiekybę

Per dieną suvartojate labai mažai kalorijų, tačiau svoris nekrenta? Kalorijų kiekybė yra labai svarbus rodiklis, norint sulieknėti, tačiau negalite pamiršti ir apie kalorijų kokybę. Jei galvosite tik apie kalorijų kiekį, pamiršite, kad kūnui reikia maistingųjų medžiagų.
Sėkmingas mąstymas: „Mano mityboje svarbiausia maistingų medžiagų, o ne kalorijų kiekis.
Kaip tai pasiekti? Pradėkite galvoti apie maistingųjų medžiagų kiekį mityboje. Kalorijos yra mūsų energija, o maistingos medžiagos yra būtini ingredientai, siekiant deginti riebalus, gaminti hormonus ir pan. Jūsų kūnas – išmani mašina, kuriai reikia vitaminų, riebalų, mineralų, siekiant sėkmingai lieknėti. Saikingai pradėjus valgyti įvairiapusišką maistą, būsite maloniai nustebinti, kaip nesudėtinga atsikratyti kūno riebalų.

5. Nėra teisingo maistingųjų medžiagų santykio kiekio

Kiek riebalų, angliavandenių ir baltymų tiksliai turite sunaudoti per dieną? Į šį klausimą nėra ir nebuvo teisingo atsakymo.
Sėkmingas mąstymas: „Man svarbiausia valgyti sveikai, o tai nėra nuolatinis maistingųjų medžiagų kiekio skaičiavimas.“
Kaip tai pasiekti? Atsižvelgti į angliavandenių, riebalų ir baltymų kiekius mityboje reikia, tačiau saikingai. Jei trūksta energijos – rekomenduojama valgyti daugiau angliavandenių. Jei nuolat jaučiatės pavargę – vartokite daugiau baltymų. Bet tai nereiškia, kad turite valgyti 137 g angliavandenių, 152 g baltymų ir 77 gr riebalų. Būkite realistai – norimą rezultatą pasieksite valgydami kokybišką maistą, o maisto skaičiavimo santykius palikite knygų apie dietas rašytojams.

6. Suvartokite pakankamai kalorijų

Dažnai girdite – daugiau sportuok, mažiau valgyk? Kad ir kaip keistai skambėtų, tačiau kartais per didelės pastangos priveda prie to, kad valgome per mažai, kad numestumėme svorio.
Sėkmingas mąstymas: „Žinau, kad valgydamas (-a) labai mažai pasieksiu tik trumpalaikius lieknėjimo rezultatus, todėl renkuosi valgyti kokybiškai.“
Kaip tai pasiekti? Nesivadovaukite drastiškais maisto kiekio mažinimo patarimais, tik taip laimėsite ilgalaikius rezultatus. Kai sunaudojate per mažai maisto, apribojate maistingųjų medžiagų kiekį, kurį gauna Jūsų organizmas. Jūsų kūnas praranda energiją, kuri yra ypač svarbi, kovojant prieš riebalus. Valgote mažai, lėtinate skydliaukės darbą, neigiamai veikiate hormonus, lėtinate medžiagų apykaitą.

7. Darykite mažus lieknėjimo pokyčius

Pradedate keisti savo mitybą, tačiau po kelių dienų nepasiekus rezultatų nusiviliate? Nepatikėsite, bet tai yra viena rimčiausių problemų, siekiantiems sulieknėti. Dėl šios priežasties nerekomenduojama keisti gyvenimo stiliaus iškart (t.y. pradėti ir intensyviai sportuoti, ir visiškai keisti mitybą).
Sėkmingas mąstymas: „Sveikai gyventi pradėsiu pamažu. T.y. vienu metu neapsiimsiu viso sveiko gyvenimo stiliaus paketo.“
Kaip tai pasiekti? Neįmanoma atsikratyti svorio nusprendus 100 % pakeisti savo buvusį gyvenimą, kad ir su kokia didele motyvacija to norėtumėme. Sugalvokite nuo ko jūsų kelias į sveiko gyvenimo stilių prasidės ir palaukite, kol tai taps įpročiu, tada imkitės kitų veiksmų. Pavyzdžiui, pirmiausiai galite pratintis kiekvieną rytą išgerti stiklinę vandens su maistinėmis skaidulomis ir taip suaktyvinti savo medžiagų apykaitą jau nuo pat ryto.

8. Užsiimkite jėgos treniruotėmis

Jei norite numesti svorio, paprastai pradedate daugiau vaikščioti ar bėgioti? Tai tikrai nėra blogai, bet rekomenduojame nepamiršti jėgos treniruočių.
Sėkmingas mąstymas: „Žinau, kad jėgos treniruotės – vienas geriausių raktų į sėkmingą kūno transformaciją.“
Kaip tai pasiekti? Užsiimkite jėgos treniruotėmis, kurios greitina medžiagų apykaitą ir padeda atsikratyti nereikalingų kūno riebalų.

9. Atsiminkite, kad svoris nekrenta kiekvieną dieną po tiek pat

Ar kada galvojote, kaip priaugote svorio? Tikėtina, kad svoris neaugo kasdien po tiek pat kilogramų. Lygiai taip pat yra su svorio metimu. Naivu tikėtis, kad kasdien atsikratysite vienodo kiekio kilogramų.
Sėkmingas mąstymas: „Aš nesu apsėstas(-a)  svorio metimu, aš esu apsėstas(-a) sveikai gyventi“.
Kaip tai pasiekti? Susitaikykite su ta mintimi, kad svoris nekris greitai ir iškart, tačiau tai ir yra sveiko ir ilgalaikio lieknėjimo paslaptis.

10. Nepasiduokite

Kiek kartų pradėjote lieknėjimo programą ir ją metėte vos po kelių dienų ar savaičių? Nuovargis ir rezultatų trūkumas yra du didžiausi motyvacijos žudikai.
Sėkmingas mąstymas: „Man svarbiausia tai, kaip toli aš nuėjau, o ne kaip toli turiu nueiti.“
Kaip tai pasiekti? Kai suprasite, kad Jūsų tikslas yra ne skaičiai svarstyklėse, o sėkmingai pakeisti gyvenimo įpročiai, tada lieknėjimas taps maloniu ir nesudėtingu procesu. Sveikas lieknėjimas yra gyvenimo stilius, kuris niekada nesukelia streso, baimės, neturi pabaigos ir neverčia skubėti.

MESKITE IŠŠŪKĮ SAU JAU DABAR!

Jei šios taisyklės Jums yra artimos (mes labai tuo tikime), siūlome žengti pirmą, bet labai efektyvų žingsnelį sveiko gyvenimo stiliaus link! Kasdien pradėkite naudoti kruopščiai suderintas maistines skaidulas ColonWell.

Kodėl verta mesti šį iššūkį?

  1. Lieknėjimas taps maloniu šalutiniu ColonWell vartojimu poveikiu.
  2. Mažai kalorijų, tačiau sotumo jausmas ilgam.
  3. Geriau įsisavinsite maistingas medžiagas.
  4. Virškinsite be papildomų trikdžių.
  5. Žarnyno sistema dirbs kaip laikrodukas.
  6. Pamiršite, kas tas vidurių užkietėjimas.

Prisijunkite prie tūkstančių, kurie jau įsitikino ColonWell nauda! Tai kada pradedam?

Šios taisyklės parengtos, remiantis Amerikos mitybos specialisto T. Schober atliktais ilgamečiais tyrimais ir vaistininko, sveiko gyvenimo stiliaus šalininko M. Jakimavičiaus patirtimi.